در چه شرایطی میتوانم کالای خریداری شده را بازگردانم؟

  • اگر کالای مورد نظر شما دارای شرایط گارانتی میباشد به شکل ذیل اقدام کنید:

    1.  با کارشناس پشتیبانی تماس و شرایط گارانتی را بررسی کنید.
    2. لطفا بدون هماهنگی اقدام به ارسال کالا نفرمایید.
    3. پس از تایید کارشناس پشتیبانی بایستی محصول مورد نظر و فاکتور مربوط به آن را با پست پیشتاز و در بسته بندی (فقط کارتن) به آدرس ذیل ارسال کنید(هزینه ارسال بعهده خریدار میباشد) :
      تهران – خیابان جمهوری – خیابان شیخ هادی – کوچه رجب بیگی – کوچه عبدوس – نبش کیکاووس – پلاک 43 – طبقه دوم – واحد 4  – کد پستی 1139944614
    4. در صورتی که در شهر تهران سکونت دارید بایستی محصول مورد نظر و فاکتور مربوط به آنرا به آدرس شرکت ارسال کنید(هزینه ارسال بعهده خریدار میباشد).
    5. در نهایت از بخش پشتیبانی>ارسال تیکت جدید> دپارتمان فروش>عودت کالا اقدام به تکمیل فرم کنید.اینجا
    6. پس از دریافت مرسوله ، محصولات بررسی و در صورت تایید کارشناس فنی (در بازه زمانی 1 الی 7 روز) کیف پول شما شارژ خواهد شد.
    7. در صورتی که مشتری تقاضای وجه نماید بایستی از بخش پشتیبانی اقدام به ارسال تیکیت نموده و شماره کارت (بنام خریدار) خود را ارسال نماید ، مبلغ سفارش حداکثر تا 7 روز پس از دریافت مرسوله و یا لغو سفارش به شماره کارت خریدار واریز میگردد.